A Social Media Today összegyűjtött három jelentést, amik azt mitatják, hogy TikTok elkötelezettsége minden márka esetében jelentősen visszaesett. Az okok között lehet, hogy minél több felhasználó megy a TikTokra, annál nagyobb lesz a verseny a figyelemért, miközben a márkák is küzdenek a pozícióért az emberek „For You” hírfolyamában.
Három fontos adatjelentés most pontosan ezt a tényt emelte ki, mint a legutóbbi adatvizsgálatuk legfontosabb megállapítását.
A Rival IQ áttekintése például megállapította, hogy a TikTok jelenlegi, 2,63 százalékos átlagos elköteleződési aránya a márkatartalom tekintetében több mint felével alacsonyabb, mint egy évvel ezelőtt:
Ugyanez a megállapítás tükröződik az Emplifi adataiban is, amelyek szerint a TikTok interakciók 26 százalékkal csökkentek a 2022 eleji legmagasabb számokhoz képest.
A SocialInsider ugyanezt találta, adatai szerint a TikTok videók átlagos elköteleződési aránya 35 százalékkal csökkent az elmúlt évben:
Magyarán minél népszerűbb a TikTok, annál nehezebb oda betörni.
A Rival IQ teljes jelentését itt, az Emplifi legfrissebb adatait itt, a SocialInsider 2024-es benchmark jelentését pedig itt tekintheti meg.