A YouTube egy új opcióval bővítette rövidfilmjeit, azaz a Shortsot. Az alkotók mostantól hangfelvételt is adhatnak rövid formátumú klipjeikhez az alkalmazásban. Ez azt jelenti, hogy nem kell feltétlen a videófelvétel hangját használnunk, hanem alá rakhatunk bármit, ami nem ütközi a szabályzattal. Ezzel egy újabb kreatív elem került a az alkotók kezébe.
Ez amúgy nem valami nagy találmány, egy ideje a TikTokon és az Instagram Reelsen is lehet ilyet csinálni, de muszáj volt ezt megtennie a Youtube-nak, mivel ez a lehetőség több kreatív kapacitást biztosít a Shortson belül, és különféle módokon segíthet a klipek megjelenítésének javításában.
A YouTube-on található rövidfilmek gyors növekedést mutattak amúgy, és jelenleg 1,5 milliárd ember – vagyis a YouTube teljes közönségének 75 százaléka – használja rendszeresen a Shorts szolgáltatást.
Forrás: Social Media Today