A Financial Times új jelentése szerint a TikTok hamarosan elindít egy játékok aloldalt az alkalmazásában, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy mobiljátékokat játsszanak. Ezekben a játékokban hirdetések jelennek meg, a felhasználók pedig további tartalomért fizethetnek majd.
![](https://marketingmorzsak.hu/wp-content/uploads/fa1e487b2e50035f2e35234977a53dce.TikTok-Made-me-Play-it-black-logo-1024x678.png)
A TikTok először májusban kezdte meg a játékok tesztelését Vietnamban. A szolgáltatás európai moderátorait azzal a feladattal bízták meg, hogy még a megjelenés előtt teszteljék a játékokat – írja a Financial Times két belső információval rendelkező személyre hivatkozva.
Mindezt november 2-án fogják várhatóan bejelenteni, amikor a TikTok megrendezi „első globális játékeseményét” a ” TikTok Made Me Play It ” szlogennel, és a leírásban elég egyértelműen ott van, hogy vezetők kiadók játékai érkeznek majd.
Forrás: Mashable