A Snapchat és a Facebook után az instagram is kiadott egy útmutatót arra vonatkozóan, hogyan érdemes a márkáknak készülnie a karácsonyra. 

Nem meglepő módon a hangsúly az e-kereskedelmre tolódott az idei kiadványban, és ezzel kapcsolatban látja el tanácsokkal a felhasználókat, például arra vonatkozóan, hogy milyen tageket használjanak, miről írjanak a termékek leírásánál, és hogyan hirdessenek.  Nagy hangsúlyt fektetnek az itthon egyelőre nem elérhető Reels funkcióra is, ami szintén hasznos lehet karácsonykor. 

Nem állítjuk, hogy minden újdonság benne, azt meg végképp, hogy minden eleme itthon is elérhető, viszont már csak azért is érdemes áttanulmányozni, mert remekül összefoglalják a különböző funkciókat és lehetőségeket, valamint más platformokon történő kampányoknál is lehet inspirációként használni. Ráadásul magyarul is elérhető. 

Forrás: Instagram