Most, hogy megérkezett a jó idő, és sokan a nyári szabadságokat véglegesítik, a Snapchat inkább arról adott ki segédanyagot, hogy mire figyeljenek oda a cégek a karácsonyi kampányok tervezésekor.
![](https://downloads.ctfassets.net/inb32lme5009/4lMYtcUWP7ptCQmXMBFCO7/706375cfed4f55f8ec8d73ee2103b4ac/1.Holiday-Snap.gif?h=650)
A legfontosabb viselkedési szokásokat szedték össze és 8 oldalas tájékoztatót készítettek a tudnivalókkal, illetve egy rövid videót is a legfontosabb adatokkal. Azt mondják, azért adták ki ennyire korán, hogy legyen idő felkészülnie a vállalkozásoknak a karácsonyi kampányra, ami már egészen októbertől elkezdi érdekelni az embereket. Ötleteket adnak arra vonatkozan, hogy a felhaználóikra mi jellemző a karácsonyi időszakban, illetve hogy a kiterjesztett valóság segítségével hogyan tudnak aktivitásokban gondolkozni, és hogyan tudják elérni a fiatalabb célközönséget.
Forrás: Forbusiness