Az Eurostat információi szerint a közösségi oldalakon aktív felhasználók (profil létrehozása, üzenetek közzététele, Facebook, X, Instagram, Snapchat, TikTok stb.) átlagosan 59 százalékot tettek ki az EU-ban élők körében.  Százalékos arányban ez úgy néz ki az adott ország lakosságára nézve, hogy Dánia jelentette a legmagasabb arányt 91 százalékkal, ezt követi Ciprus (83%) és Magyarország (81%).

Az EU 273 régiójából 224-benvolt 50 százalék felett a közösségi hálózatokon való részvétel. A legmagasabb részesedést hat dán régióban regisztrálták: Közép-Jyllandban (93%), a fővárosban (a fővárosi régióban) (92%), Dél-Dániában (90%), Észak-Jyllandban és Zélandon (mindkettő 89%).

Más uniós régiók is magas arányról számoltak be így jövünk mi három régióval: Budapest (86%), Közép-Magyarország (85%) és Pest vármegye (84%). Utánunk a holland Flevoland (84%) jön.

A legalacsonyabb, 40 százalék alatti használatot elsősorban Franciaországban és Németországban regisztrálták. Utóbbinál egyébként leginkább a volt NDK területek számítottak a legalacsonyabbnak.

Az interaktív térképet itt lehet megnézni.