A TikTok ma új közösségimédia-kezelési platformokkal egészítette ki Marketing Partners Programját, amely lehetővé teszi a tartalom szerkesztését, ütemezését és közzétételét a TikTokon a választott platformról.
A Brandwatch, a Dash Hudson, az Emplifi, a Hootsuite, a Khoros, a Later, a Sprinklr és a Sprout Social – olyan innovatív megoldásokat építettek ki, amelyek megkönnyítik a márkák számára a tartalom közzétételét, kezelését és nyomon követését a TikTokon, mindezt olyan menedzsment eszközökkel, amelyeket a márkák már egyébként is használnak és szeretnek – írja a TikTok a közleményében.
Az újítás sokkal könnyebbé teszi a TikTok-posztok megtervezését és közzétételét, ugyanakkor leegyszerűsíti az újrahasznosítási folyamatot is, vagyis egyszerűbb lesz a TikTokra készült tartalmakat más platformokon is megosztani. Igaz sosem szabad elfelejteni, hogy a TikTok továbbra is hangsúlyozza, hogy a klasszikusnak mondható promóciós tartalmak nem igazán sikeresek a platformon, míg a kifejezetten TikTokra készült tartalmak könnyen virálissá válhatnak.
Az újítással a márkák ezekre lesznek képesek:
- Tartalom kezelése – A posztok menedzselése, ütemezése és közzététele a TikTokon
- Eredmények jobb megértése – Nyomon követhető valós időben a videók teljesítménye,össze lehet hasonlítani más platformok teljesítményével, ezáltal optimalizálni lehet a stratégiákat, és alapvetően jobban érthetővé válik a poszt teljesítménye.
- Válaszadás – A tartalommarketing-partnerekkel nyomon követheti a megjegyzések részben zajló beszélgetéseket, válaszolhat, megértheti a közösség elkötelezettségi stílusát a márkával. A válaszadások a TikTok világában nagyon fontsak, ezt is lehet innen intézni.
Ez nagy lökést adhat a TikTok marketing erőfeszítéseihez – és mivel az alkalmazás 2022-ben eléri az 1,5 milliárd felhasználót, ami a világ második leggyakrabban használt közösségi médiaalkalmazásává növekszik. Sok márka pedig most dolgozik a TikTok-fiókjának létrehozásán.
Forrás: Social Media Today