Alig telt el néhány nap a 2022-ből, a Pabst Blue Ribbon sörmárka máris magyarázkodni kényszerült a Twitter-bejegyzése miatt.
Azóta törölték azt a bejegyzést, melyben a sört képviselő közösségi média munkatárs azt javasolta a januárban az alkoholfogyasztást mellőző embereknek, hogy akkor “nyaljanak segget”. Mikor egy felhasználó próbálta jelezni, hogy talán nem jó ötlet ez a bejegyzést, és az üzenetet a márka ellen fordítva azt kérdezte, hogy “PBR vagy segg. Mi a különbség?”, akkor a márka hivatalos oldala röviden és tömören annyit válaszolt, hogy “Kérdezd meg az anyádat!”
Az ominózus bejegyzést azóta törölték, a cég pedig elnézést kért a bejegyzések tartalma és nyelvezete miatt. Az írták, hogy a bejegyzést egy munkatársuk írta, aki rosszul ítélte meg a helyzetet. Az ügyben belső vizsgálatot indítanak.
Forrás: Adweek