hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Egy egyszerű, vicces és olcsó megoldást keresett egy Santa Monica-i startup, akik vizet akartak árulni. Az ásványvíz különlegessége, hogy az osztrák Alpokból vitték el Amerikába a tiszta vizet, ami valljuk be nem túl olcsó, és nem is túl környezetbarát, de ha ez az üzleti terv, akkor valahogy el kell adni a terméket. A Liquid Death azaz folyékony halál néven piacra dobott alumínium dobozos víz szlogenje az, hogy meggyilkolja a szomjúságot, a csomagoláson pedig egy koponya látható.Két változat elérhető, nem meglepő módon szénsavas és szénsavmentes. A vásárlók pedig imádják. 

HANDOUT PHOTO: Liquid Death, a water start-up, was founded by an Mike Cessario, Pat Cook, J.R. Riggins and Will Carsola, with the aim of targeting „extreme” straight-edged punks. (Liquid Death )

Egy újabb, 23 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a cég, most éppen olyan szereplőktől mint a Pernod Ricard-csoport befektetési cége, vagy éppen Fat Mike, a NOFX punkzenekar vezetője. Mostanra összesen 34 millió dollárt ér az ötlet. Az ötletgazda Mike Cessario azt mondta, hogy a fémdobozos energiaitalok és üdítők mellett igen is felveheti a versenyt a fém dobozos víz is, főleg ha szimpatikus a vevőknek az üzenete. 

Hogy mennyire átjött az üzenet és az egyszerű, de úgy látszik népszerű logó, azt az is bizonyítja, hogy a víz mellett nagyon sokan vesznek Liquid Death logós és szlogenes pólókat és kapucnis pulóvereket is.