hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Új funkciót tesztel az Instagram, amitől azt várják, hogy többen kattintanak majd a sztorikra, ha látnak alatta egy jelzést, hogy mennyi idejük van még megnézni, mielőtt teljesen eltűnik. 

A fő kérdés ugye az, hogy hogyan működik ez majd a gyakorlatban, hiszen valaki a nap sztorijához adhat tartalmat reggel, aztán délben, majd délután is, így egyáltalán nem egységes, hogy melyiknél mikor jár le a 24 óra. Ha azt mutatja, mikor jár le a reggel posztolt sztori, az eléggé megtévesztő lehet, hiszen az utoljára posztolt, az akár még teljesen friss is lehet. Persze az is lehet, hogy nem is az a lényege az egésznek, hogy pontos időkódokat mutasson, hanem hogy emlékeztessen mindenkit, hogy ezek nem örök életű bejegyzések, és hasonló hatást érjenek el, mint mikor egy akciós ajánlatnál kiírják a webáruházak, hogy már csak 15 percig él az akció. Ez viszont azzal járhat, hogy növelheti a stresszt az applikáció használata közben, ami nem biztos, hogy olyan jó üzenet. 

A tesztelés még nagyon az elején jár, így nem tudni, hogy mikor vezethetik be, vagy egyáltalán mennyire tetszik a funkció a tesztelőknek. 

Forrás: Social Media Today