2020 első negyedévének eredményei alapján 280 millió felhasználója van naponta, ami a tavalyi év ugyanezen periódusához képest 22 százalékos növekedést jelent.
A kimutatásból az derül ki, hogy a Snapchat korábbi stratégiai döntései kifizetődtek. Több pénzt költöttek lokális tartalmakra, ennek hatására a “Rest of World” szegmensben, azaz nem a kiemelt régiókban nőttek a legnagyobbat, például Indiában, ahol már több mint 60 millió felhasználójuk van.
Megjelentek az eredeti tartalmak, mint például a Ryan Doesn’t Know, ami egészen egyszerűen arról szól, hogy Ryan Reynolds nem tud dolgokat, de megpróbálja megtanulni kisebb nagyobb sikerrel.
Ezen kívül jól látszik, hogy a felhasználók egyre magabiztosabban mozognak a kiterjesztett valóság világában, és keresik is az ilyen tartalmakat, valamint nagyon bejött nekik a TikTok-klón Spotlight, ahol a tartalomelőállítók pénzt is kereshetnek a kis videóikkal.
Forrás: Social Media Today