hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

2020 első negyedévének eredményei alapján 280 millió felhasználója van naponta, ami a tavalyi év ugyanezen periódusához képest 22 százalékos növekedést jelent. 

A kimutatásból az derül ki, hogy a Snapchat korábbi stratégiai döntései kifizetődtek. Több pénzt költöttek lokális tartalmakra, ennek hatására a “Rest of World” szegmensben, azaz nem a kiemelt régiókban nőttek a legnagyobbat, például Indiában, ahol már több mint 60 millió felhasználójuk van. 

Megjelentek az eredeti tartalmak, mint például a Ryan Doesn’t Know, ami egészen egyszerűen arról szól, hogy Ryan Reynolds nem tud dolgokat, de megpróbálja megtanulni kisebb nagyobb sikerrel. 

Ezen kívül jól látszik, hogy a felhasználók egyre magabiztosabban mozognak a kiterjesztett valóság világában, és keresik is az ilyen tartalmakat, valamint nagyon bejött nekik a TikTok-klón Spotlight, ahol a tartalomelőállítók pénzt is kereshetnek a kis videóikkal. 

Forrás: Social Media Today