A Bloomberg forrásai szerint a Netflix 7-9 dollár közt árazhatja azt a hamarosan bevezetni készült csomagját, amibe reklámot fog tenni. Jelenleg 10, 16 és 20 dolláros csomagok közül lehet választani, ami nálunk 2490, 3490 és 4490 forintot jelent.
Ezért az árért nem csak, hogy a reklámokkal kell számolni, de az elérhető tartalmak kínálata sem lesz teljes, és valószínűleg az offline megtekintés funkciót is mellőzni kell. A cikk szerint a cég kitűzött célja, hogy óránként négy percnyi hirdetést menjen le egy adásban, amiket a lejátszani kívánt tartalom előtt és közepén jelenítene meg.
Lesznek viszont bizonyos tartalmak, tartalomtípusok, melyeknél nem fognak megjelenni a hirdetések, mint például a nagy húzócímnek számító egész estét mozifilmek, valamint a kifejezetten gyermekeknek szánt tartalmak, illetve az egyes licencmegállapodásoktól függően minden más, olyan tartalomnál, ahol a licenctulajdonossal eredetileg olyan megállapodást kötöttek, mely tiltja a reklámok beillesztését a műsorba.
Állítólag az olcsó előfizetés szélesebb körű bevezetése 2023-ra kerülhet sor, Magyarországról egyelőre nincs szó.
Forrás: HWSW