A Bloomberg forrásai szerint a Netflix 7-9 dollár közt árazhatja azt a hamarosan bevezetni készült csomagját, amibe reklámot fog tenni. Jelenleg 10, 16 és 20 dolláros csomagok közül lehet választani, ami nálunk 2490, 3490 és 4490 forintot jelent.
![](https://marketingmorzsak.hu/wp-content/uploads/venti-views-lI7dlA5VBp8-unsplash-1024x671.jpg)
Ezért az árért nem csak, hogy a reklámokkal kell számolni, de az elérhető tartalmak kínálata sem lesz teljes, és valószínűleg az offline megtekintés funkciót is mellőzni kell. A cikk szerint a cég kitűzött célja, hogy óránként négy percnyi hirdetést menjen le egy adásban, amiket a lejátszani kívánt tartalom előtt és közepén jelenítene meg.
Lesznek viszont bizonyos tartalmak, tartalomtípusok, melyeknél nem fognak megjelenni a hirdetések, mint például a nagy húzócímnek számító egész estét mozifilmek, valamint a kifejezetten gyermekeknek szánt tartalmak, illetve az egyes licencmegállapodásoktól függően minden más, olyan tartalomnál, ahol a licenctulajdonossal eredetileg olyan megállapodást kötöttek, mely tiltja a reklámok beillesztését a műsorba.
Állítólag az olcsó előfizetés szélesebb körű bevezetése 2023-ra kerülhet sor, Magyarországról egyelőre nincs szó.
Forrás: HWSW