Többször írtunk már itt a Marketing Morzsákon is arról, hogy a világ internetes forgalma hatalmasat nőtt a koronavírus-járvány hatására, lévén aki teheti, otthonról dolgozik, tanul vagy csak egyszerűen szórakozik. A Messenger forgalma például 70 százalékkal nőtt, de most a Facebook azt is elárulta, hogy a teljes forgalmuk miként alakult.
1000 százalékkal nőtt. Igen, nem elírás, tényleg ezer százalékot írtunk.
Elsőre azt is lehetne gondolni, hogy most akkor a Facebook szétkeresi magát a járvány miatt, de a közösségi oldal vezetői inkább arra számítanak, hogy a gazdasági válság hatására inkább csökkenni fog a bevételük a hirdetések elmaradása miatt. Ráadásul jelenleg kevés anyagot monetizálnak, így a feltöltésekkel sem lehet most kaszálni, hiába nagy a nézettségük.
Ezt amúgy érdemes fenntartásokkal kezelni, hiszen jelenleg két helyen tudnak a márkák kommunikálni: online és a tévében, szóval kétséges, hogy a Facebook ebből a helyzetből rosszul jönne ki.
Forrás: BBC