Jól látszik, hogy a járvány időszakához kénytelenek minél előbb alkalmazkodni az olyan cégek is, amik egyébként az aktív szabadidős tevékenységek népszerűsítésére rendezkedtek be, mint például a GoPro.
A #HomePro kihívás lényege nagyon egyszerű, de fontos: mindenki maradjon otthon. A cég arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy az otthon eltöltött idő is lehet szórakoztató. Az akció nem csak egyszerű figyelemfelhívás, hanem komoly nyereményjáték, amivel kamerákat és előfizetést lehet nyerni.
A részvételhez le kell tölteni az ingyenes GoPro applikációt, majd otthon képet készíteni és posztolni azt valamelyik közösségi felületre a megfelelő hashtagekkel ellátva. A nevezéshez nem kell, hogy valaki GoPro eszközzel rendelkezzen, viszont nagyon jó akció arra, hogy jobban megismerjék a felhasználók az alkalmazást, és ha egyszer vége lesz a járványnak, talán beruházzanak egy saját eszközbe is.
Forrás: Mobilemarketer