Minden közösségi platform igyekszik hangsúlyozni, hogy a felhasználóik milyen sikeresek lehetnek, és ehhez próbálnak minél több segítséget is nyújtani. Ez már csak azért is megéri nekik, mert minél több egy oldalon az olyan sikeres tartalomelőállító, aki gyakorlatilag már önálló vállalkozásként tekint a platformra, annál többen gondolják úgy, hogy ők is kipróbálják magukat, és annál népszerűbb lehet a platform.
Elsőre az egész egyszerűnek tűnhet, hiszen kell tartalom, kellenek követők, és már jön is a pénz, azért a valóságban ennél jóval átgondoltabb és nehezebb feladatról van szó. A tartalomelőállítás mellett a marketing, a különböző bevételi források, a saját vállalkozás kezelése a feladat része, pont ezekről szól majd a Youtube podcastje. Ezekben interjúkat lehet majd hallani olyan sikeres tartalomelőállítókkal, akik okosan és ügyesen építették fel a csatornájukat, és saját vállalkozást építettek fel. Beszélnek majd arról, mit tanultak, milyen nehézségeik voltak, és hogyan oldották meg ezeket, a buktatókról és a sikerről.
Az első rész már elérhető a Youtube-on.
Forrás: Social Media Today