A Meta dokumentációja szerint nemcsak a havi 9,99 euró fizetése miatt nem fog többé hirdetéseket látni a saját hírcsatornájában, hanem nem is tud feladni sem hirdetést vagy boostolni posztot.
Ha előfizetsz, a következő lehetőségek nem állnak rendelkezésedre, mert ezeknél az adataidat fel kellene használnunk a hirdetésekhez:
- Instagram-fiók hirdetéseinek futtatása és bejegyzéseinek kiemelése
- Facebook-profil hirdetéseinek futtatása és bejegyzéseinek kiemelése (például a saját Marketplace-hirdetéseid kiemelése)
- Facebook-oldal hirdetéseinek futtatása, ha az oldal olyan Instagram-fiókkal van összekapcsolva, amely előfizetett a Meta-termékek hirdetések nélküli használatára
- Részvétel partneri hirdetésekben az Instagramon és a Facebookon
- Bevételszerzés Reels-hirdetésekkel és beágyazott videós hirdetésekkel
Ha az előfizetéskor a fenti típusú hirdetések bármelyike aktív nálad, azt az előfizetés időtartamára inaktiváljuk. A kampányaid állapotát a Hirdetéskezelőben tekintheted át. Amennyiben a tartalomkészítői bevételszerzésedet érinti az előfizetés, az előfizetés kezdőnapjáig szerzett bevételt kifizetjük neked. Ezt követően inaktiváljuk a bevételszerzést.
A következő típusú hirdetéseket előfizetés mellett is futtathatod:
- Facebook-oldal bejegyzéseinek kiemelése vagy hirdetéseinek futtatása, ha az oldal nincs olyan Instagram-fiókkal összekapcsolva, amely rendelkezik a Meta-termékek hirdetésmentes használatára szóló előfizetéssel
Szóval jobb ezt tudni, mielőtt valaki reklámmentes lesz.
Forrás: Social Media Today