A Starbucks az a hely, ahol az üzletpolitika szerint ha valakinek vannak egyéni kívánságai a kávéját illetően, akkor azt igyekeznek a messzemenőkig kiszolgálni. Mikor ezt kitalálták, akkor valószínűleg arra gondoltak, hogy ha valaki nagyon szereti a kókusz és a mogyoró szirupot, akkor milyen jófejség lesz tőlük, hogy ezt annak ellenére kérheti, hogy nincs is ilyen az itallapon. De aztán jöttek a közösségi oldalak és a kilométer hosszú listák. 

Létezik olyan műfaj, hogy Starbucks-influenszer, akik különböző italcsodákat találnak ki, ami gyakran 18 különböző ízről szólnak, és legalább kétszer-háromszor annyi időbe telik elkészíteni, mint a sima italokat. A baristák szerint rettentően idegesítő, mikor a vásárlók azt hiszik, hogy az előző nap feltűnt új trend receptjét fejből tudják, ahogyan az is, mikor valaki a telefonon eléjük tart egy hosszú összetevőlistát, miközben méltatlankodik, hogy miért nem lehet gyorsabban megcsinálni, vagy miért nem úgy néz ki, ahogyan ők azt a TikTokon látták. 

A Starbucks vezetősége szerint viszont nincs ezzel semmi baj, sőt folyamatosan figyelik a trendeket, és ha valami nagyon népszerű, még az is lehet, hogy felkerül a hivatalos italmenüre. 

Forrás: Buzzfeed