hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Méghozzá azért, mert, mert az alkalmazáskövetés kikapcsolása érezhető bevételkiesést generál a közösségi médiában, illetve az azzal foglalkozó cégeknél.

Az Apple-nél az iOS 14.5-tel vezették be az alkalmazáskövetés átláthatósága funkciót, amivel a vállalat az iPhone-használók privát szféráját igyekszik védeni. Ez elrejti az az alkalmazások elől a felhasználók online életét, így azok nem tudják testreszabott reklámokkal bombázni azokat.

Azt egyébként eddig is lehetett tudni, hogy ez bevételkiesést okoz az olyan cégeknek, mint a Facebook, a Google vagy a Twitter, de a Lotame most számszerűsítette, hogy mekkorát: fél év alatt mintegy 10 milliárd dolláros kieséssel érdemes kalkulálnia a Facebooknak, a Twitternek, a YouTube-nak és a Snapchatnek is.

A Lotame felméréséből az is kiderült, hogy a funkciónak a Facebook issza meg a legjobban a levét, mivel csak náluk 13,2 százalékosra becsülik a reklámbevételekre gyakorolt negatív hatást.

Forrás: HVG