hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Annyira nem köztudott, de az Amazonnak is van reklámokkal foglalkozó ágazata, csak erről eddig semmi konkrét adatot nem tudott a világ. Pár napja azonban konkrét részleteket árultak el a részleg bevételeiről, és kiderült, hogy az nagyobb, mint a Youtube-é.

A negyedik negyedév során, 32 százalékos emelkedés mellett 9,7 milliárd dolláros árbevételt értek el az Amazon hirdetései, éves szinten pedig 31 milliárd dollárt. A YouTube reklámbevétele ugyanezen időszak alatt 28,8 milliárd dollár volt. Becslések szerint az Amazon reklámbevétele olyan nagy, mint a teljes globális hírújság-szektoré.

Arról is beszélt az Amazon, hogy a Metával szemben őket nem érintik az Apple változtatásai. Szakemberek szerint az Amazonnak a Google mintájára saját adatbázisa van a felhasználókról, a saját keresőrendszerén keresztül.

Forrás: IT Café