Az ünnepi vásárlás felé haladva az Instagram bejelentette, hogy kipróbál néhány új hirdetési lehetőséget, annak reményében, hogy maximalizálja bevételeit, miközben új lehetőségeket is biztosít a márkák számára.

Először is, az Instagram új hirdetéseket ad hozzá a Felfedezéshez, és a fül első oldala új hirdetési típust jelenít meg a tartalmi feedben.

A képen látható, hogy ez egy elég nagy hirdetés, de az Instagram nem tisztázta, hogy ezek ilyen feltűnően szerepelnek-e mindig, de ez a lehetőség egy új eszközt biztosít az IG-felhasználók eléréséhez.

Az Instagram a profil hírfolyamában is teszteli a hirdetéseket. Ez az a hírfolyam, amelyet az emberek egy másik fiók profiljának meglátogatása és egy bejegyzés megérintése után görgethetnek.

Tehát most, ha megnézi valaki profilját, és rákoppint egy bejegyzésre, akkor az is elképzelhető, hogy hirdetéseket jelenítsen meg a tartalom adott adatfolyamában, lényegében az alkalmazás egy másik felületére illesztve be a hirdetéseket. Az Instagram azt is vizsgálja, hogy ez a lehetőség bevételszerzési lehetőségként is használható-e az alkotók számára, mivel ez a tevékenység egyéni profilhoz és tartalomhoz lesz kötve.

Az Instagram emellett teszteli az úgynevezett „több hirdetős hirdetéseket”, amelyek több promóciót jelenítenek meg a hasonló vállalkozásoktól a felhasználók számára, miután kapcsolatba léptek egy hirdetéssel.

Az Instagram arra törekszik, hogy még több kapcsolódó vállalkozást irányítson hozzánk, hirdetéseket hirdetésekre rakva. Elméletileg a korábbi hirdetési elköteleződés alapján az érdeklődő felhasználók elé juttathat új márkákat.

Végül az Instagram elindította az AR Ads nyílt bétaverzióját is , amely elérhető lesz az alkalmazás hírfolyamában.

Az Instagram AR-hirdetései felkérik a felhasználókat, hogy interakcióba lépjenek hirdetéseik tartalmával, ami magában foglalhatja a virtuális bútorok elhelyezését az otthonukban, vagy az autó tesztvezetését az alkalmazásban.

Forrás: Social Media Today