Új turisztikai hirdetést mutatott be Új-Zéland, amiben kifejezetten a közösségi médiára képeket posztoló turistákhoz szólnak. A reklámot Tom Sainsbury humoristával vették fel, aki arra kéri az utazókat, hogy hagyják abba a más utazók közösségi médiában közzétett fotóinak utánzását.

A Social Observation Squad (SOS) embereként próbálja a kisfilmben megfékezni a turistákat, akik az unalmas, mindenki által ismert pózokban fotózkodnak. Valaki ül, a szikla szélén, és elmélkedik, virslilábak a tengerparton, jacuzzi szép táj előtt, kalapban fotózkodni a levendulamezőn, mind olyan fotók, amiket már mindenki ismer, így azt kérik, hogy találjanak már ki végre valami újat, annyi más lehetőség van, és az sem baj, ha valaki nem csak egy fotóért és a lájkokért utazik, hanem csak hogy élvezze a természeti szépségeket.