Miután már szinte az összes nagy közösségi oldal lehetőséget adott a felhasználóinak, hogy feltölthessék az egy perc hosszúságú táncos vagy zenés videóikat az oldalukra, az Instagram megerősítette, hogy tesztelik a vertikális story feedet, vagyis egy újabb TikTokra hajazó megoldást.
A mostani megoldáshoz képest teljesen megújulna a story feed, és ezentúl lefelé vagy felfelé kellene lapozni, az újabb vagy régebbi történetek eléréséhez. Vagyis pontosan ugyanúgy működne mint a TikTok esetében. A váltás azért izgalmas, mert az Instagram statisztikái szerint 500 millió ember használhat naponta, vagyis nem az állhat a dolog mögött, hogy népszerűsíteni kellene. Viszont a legújabb kutatások szerint a TikTok-felhasználók több időt töltenek az alkalmazással mint a Facebook vagy az Instagram esetében, ez pedig már lehet olyan indok, ami miatt megfontolandó, hogy változtassanak például a felhasználói felületen.
Forrás: Social Media Today