hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Miután már szinte az összes nagy közösségi oldal lehetőséget adott a felhasználóinak, hogy feltölthessék az egy perc hosszúságú táncos vagy zenés videóikat az oldalukra, az Instagram megerősítette, hogy tesztelik a vertikális story feedet, vagyis egy újabb TikTokra hajazó megoldást. 

A mostani megoldáshoz képest teljesen megújulna a story feed, és ezentúl lefelé vagy felfelé kellene lapozni, az újabb vagy régebbi történetek eléréséhez. Vagyis pontosan ugyanúgy működne mint a TikTok esetében. A váltás azért izgalmas, mert az Instagram statisztikái szerint 500 millió ember használhat naponta, vagyis nem az állhat a dolog mögött, hogy népszerűsíteni kellene. Viszont a legújabb kutatások szerint a TikTok-felhasználók több időt töltenek az alkalmazással mint a Facebook vagy az Instagram esetében, ez pedig már lehet olyan indok, ami miatt megfontolandó, hogy változtassanak például a felhasználói felületen. 

Forrás: Social Media Today