Miközben nem csillapodik a háború a TikTok és az Egyesült Államok között, a közösségi oldal továbbra is egyre bővíti a szolgáltatásait. Most például a United Masters céggel kötött szerződés értelmében zenét is terjeszthet. Vagyis ha valaki a TikTokon adja elő először az új dalát, akkor azonnal el is juttathatja az olyan streaming szolgáltatókhoz mint a Spotify, Apple Music vagy a Youtube, hogy bevétele legyen, és más platformokon is elérhető legyen a zenéje.
Ezzel együtt a zene bekerül abba a válogatásba is, ahonnan cégek reklámzenéket vásárolhatnak maguknak a TikTokra. Ezzel azt ígérik hogy kezdő lökést adhat a platform a fiatal zenészeknek, ahogyan ezt már Lil Nas X és BMW Kenny esetében is történt.
Ami talán a legfontosabb, hogy a nagy kiadók gyakorlatától eltérően, itt a hangfelvétel az előadó tulajdonában marad, és lehetőség van arra is, hogy a befolyt jogdíjak egészét megtartsa valaki.
Arról nem esett szó, hogy vajon mikor a TikTok nem olyan rég bejelentette, hogy pénzzel támogatná a tartalomelőállítókat vajon már egész lemezek stúdióköltségeire is gondolt-e.
Forrás: Forbes