Itthon is elérhető a Youtube Select, amivel a felhasználók olyan videóknál és csatornákon helyezhetik el hirdetéseiket, amelyek relevánsak egy adott szolgáltatás vagy termék meghatározott közönsége számára. A sajtóközlemény szerint kilenc előre konfigurált tartalomcsomag közül lehet választani, amiket olyan kritériumok alapján állítottak össze, mint az adott tartalom népszerűsége, nézettsége, minősége, márkabiztonsága és a videó vagy csatorna elérése.
A YouTube választéka hatalmas, ami meg is nehezítheti a hirdetők számára a márkájuknak leginkább megfelelő tartalmak kiválasztását. A tartalomcsomag készlet, vagyis a Lineup ebben segítene. A tematikus tartalomcsomagok, például szépség és divat, szórakozás, autók vagy gaming kategóriákban elérhetőek, és úgy rakták össze, hogy megfeleljen az ügyfelek legszigorúbb követelményeinek mind a közönség összetétele, mind mérete tekintetében.
A klasszikus témák mellett szezonális csomagok is készülnek. Ezek egyszerű megoldást kínálnak arra, hogy a hirdetési kampányok elérését kiterjesszék az aktuálisan legnépszerűbb videókra, csatornákra vagy toplistás számokra.
További lehetőségek a tévéképernyőkre
Szerte a világon az emberek egyre többet nézik a YouTube-ot a tévékészülékükön. Ezért a YouTube olyan összeállításokat is készített, amelyek nagy arányban tartalmaznak TV képernyőn nézett tartalmakat. Így a már széles körben elterjedt Smart TV-n megjelenő hirdetések a YouTube Select indulásával egy újabb lehetőséggel egészülnek ki.
Fontos újdonság továbbá, hogy elérhetővé váltak az úgynevezett Brand Lift mérések a televíziók képernyőjén is. Ezentúl a márkák képesek lesznek jobban mérni az olyan mutatókat, mint a reklámfelidézés, a márkaismertség vagy a vásárlási szándék