Mesterséges intelligencia segít majd automatizálni a digitális marketing egyes részeit. Az Oracle bejelentése alapján olyan új rendszert fejlesztettek, amely a digitális marketingkampányok egyes kulcsfolyamatait automatizálja.
A vállalat felhőalapú szoftvert dobott piacra a céges termékek marketingjéhez. Ezeknél a marketingkampányoknál nem a márkatudatosság építése a fő cél, hanem azoknak az embereknek a felkutatása, akiket ha felhív a sales, rá tudja beszélni egy eladásra. Viszont ha ilyen téren nem hatékonyak, akkor az eladó idejét vesztegetik.
A Fusion Marketing mesterséges intelligenciát használ ahhoz, hogy automatikusan állítson össze marketingkampányokat, illetve, hogy megkeressen azokat az embereket, akik ha e-maileket vagy reklámokat látnak, végül megvennék a terméket. Ezeket a kontaktadatokat kapnák meg végül a saleses dolgozók.
A rendszer több forrásból is szerez adatokat, olyanoktól, mint a rendszert használó Oracle-ügyfelektől vagy piacterekről, esetleg külsős forrásokból.
Forrás: IT Café