Bár a platformok telis-tele vannak influenszerekkel, azért most a Youtube bebizonyította, hogy ha igazán sok emberhez szeretnének eljutni, akkor még mindig érdemes egy rocksztár vagy popsztár segítségét kérni.
Ed Sheerant kérték fel arra a feladatra, hogy valami olyasmit nyújtson a Youtube TikTokra hajazó, rövidvideós világában, ami odavonzza a felhasználókat. Sheeran a legutóbbi dalaiból mutat részleteket, egészen pontosan az új lemezének október 29-i megjelenése előtt tart rövid exkluzív bemutatókat. Itt még nem áll meg az együttműködés, hiszen a felhasználók már a megjelenés előtt használhatják a dalrészleteket a Youtube Shorts videóikban, ilyet pedig semelyik másik platform nem tud.
Sheeran 49,1 millió felíratkozóval rendelkezik a Youtube-on, amivel benne van a tíz legnépszerűbb művész listájában. A Youtube érthető okokból azt várja, hogy az exkluzív tartalom és lehetőség sokakat odavonz, és remélik, hogy ott is maradnak a TikTok helyett.
Forrás: Social Media Today