Azt mondja az Instagram, hogy segítenek az embereknek felfedezni és kapcsolatba lépni azzal, ami a legfontosabb számukra. Azt is mondják, hogy ez nem csak a család és a barátok között van így, mivel az emberek kedvenc vállalkozásaikkal is üzennek. Minden héten egymilliárd ember küld üzenetet valamilyen vállalkozásnak az alkalmazásban, legyen szó márkákkal való csevegésről, böngészésről, támogatáskérésről vagy történetekről. Ezért aztán az Instagram segíteni szeretne az embereknek abban, hogy beszélgetést kezdeményezzenek az őket érdeklő vállalkozásokkal, és segítsünk nekik megtalálni és megvásárolni az általuk kedvelt termékeket egyszerűen, zökkenőmentesen, közvetlenül a csevegésből.
Szóval mostantól anélkül vásárolhatunk, hogy kilépnénk a csevegésből. Például, ha érdekli egy hátizsák, mindössze annyit kell tennie, hogy üzenetet küld a vállalkozásnak arról, melyik tetszik. Innentől cseveghet a testreszabásokról – például monogram hozzáadásával –, majd közvetlenül a chatben adhatja le a rendelést. Ugyanebben a csevegésben nyomon követheti a megrendelését, és bármilyen további kérdést feltehet a cégnek.
Mindez nagyon jól hangzik, egy a bökkenő: egyelőre csak az USA-ban elérhető.
Forrás: Meta