A YouTube újabb módszert tesztel az élő közvetítések adományozásainak ösztönzésére, ezúttal a Super Chat tetszésnyilvánítást, amely lehetővé teszi a nézők számára, hogy „lájkolhassanak” egy Super Chatet.
Az élő közvetítésekben és premierekben elérhető új funkcióban bármely néző megvásárolhatja a Super Chatet vagy egy animált Super Stickert, amelyet aztán más háttérszínnel emel ki a bejegyzéseit a közvetítésben.
A Super Chat rögzítésre is kerül egy bizonyos időre, a költéstől függően, és ez a kísérlet lehetővé teszi, hogy a többi felhasználó kedvelje a rögzített megjegyzéseket, ami eszközként szolgálhat a megvásárolt bejegyzésekkel kapcsolatos beszélgetések és elköteleződések ösztönzésére.
A Youtube:
Tesztelünk egy olyan funkciót, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy „lájkolják” a Super Chat az üzeneteket élő közvetítésekben vagy premierekben. A kísérlet során csak egy kis csoport kedvelheti majd a Super Chateket, de terveink szerint a következő hónapban szélesebb körben is bevezetjük. Ha egy Super Chat-üzenet tetszik, az megjelenik az élő közvetítésben, azonban az adatok utólag nem kerülnek mentésre, például az élő közvetítés archívumába.”
Ez arra késztetheti a streamelőket, hogy reagáljanak a népszerűbb megjegyzésekre, miközben a kommentelőknek újabb lehetőséget is biztosítanak a részvételre, és érdeklődést kelthetnek a nézők körében.
A YouTube azon dolgozik, hogy fokozza az élő közvetítések adományozási lehetőségeit, hogy jobban ösztönözze a streamelést az alkalmazásban, amivel aztán az alkotok még több pénzt szerezhetnek az alkalmazásban.
Forrás: Social Media Today