Az Alphabet legutóbbi bevételi jelentésében Philipp Schindler, a Google munkatársa megosztotta a cég YouTube-on futó hirdetési kísérletének pozitív eredményeit.
Schindler elmondja, hogy jó tapasztalatuk van egy olyan pilot projektben, ami egy olyan reklámra vonatkozik, ami akkor jelenik meg, mikor a felhasználó megállítja a videót. Ezzel együtt megjegyzi, hogy a YouTube új, pause hirdetései „erős márkanövekedést eredményeznek”, és „prémium árat lehet kérni értük a hirdetőktől”.
Tehát mivel a Google meglehetősen pozitívan értékeli a megállított videók közbeni hirdetések megjelenítését a YouTube-on, nagyon valószínű, hogy a vállalat szélesebb körben is bevezeti őket, miután befejezte a folyamatban lévő kísérlet adatainak összegyűjtését.
Minden bizonnyal minden olyan felhasználó, aki nem szeretne a YouTube Prémiumért pénzt kiadni, most repes az örömtől. Vagy hatalmas AD Blocker keresésbe fog.
Forrás: Android Authority