A TikTok továbbra is a letöltési listák élén áll, miközben a népszerűség csökkenéséről szóló hírek ellenére, továbbra is a Facebook a legtöbbet használt közösségi alkalmazás a data.ai (korábban App Annie) kutatása alapján.
A 2022 első negyedévére vonatkozó adatok szerint az Instagram és a TikTok voltak a legtöbbet letöltött alkalmazások az év elején, és a TikTok rendelkezik a legnagyobb fogyasztói költéssel.
A listában az igazán izgalmas, hogyan alakul a kisebb, de így is jelentős szereplők közötti rangsor, hogyan változik. A Snapchat például a letöltési listán a hetedik helyről feljött az ötödikre, a Shopee nevű e-kereskedelmi alkalmazás pedig a tizedik helyről a hetedikre ért.
Az is kiderült, hogy sok fiatalabb felhasználó a Snapchatre támaszkodik, mint kulcsfontosságú üzenetküldő platformra privátabb beszélgetéseik során – például a Messengerben vagy a WhatsAppban beszél rokonaival és általános kapcsolataival, de megtartja a Snapchatet más csevegésekhez.
Továbbra is az Android a legnépszerűbb operációs rendszer, különösen a fejlődő régiókban, de az iOS-felhasználók többet költenek.
Forrás: Social Media Today