hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Olyan reklámok lesznek ezek, ahol az audiosáv van a központban, a vizuális elem pedig általában csak egy állókép lesz vagy egy szimpla animáció.

A formátum egyelőre még tesztelés alatt van, de a Youtube felmérése szerint már most biztatóak az eredmények. Állítólag 75 százalékkal nőtt a márkaismertség a tesztalanyok körében. A Google azt mondja, hogy az ilyen hirdetések előnye a hatékonyság mellett az alacsony költség, egyszerű médiavásárlási folyamat, egyszerűbben lehet mérni, és a megfelelő alanyokat megcélozni.

Persze az végképpen nem célja a Google-nek, hogy azok se maradjanak ki a reklámok üzeneteiből, akik zenét és podcasteket hallgatnak – mondjuk mi epésen.