Kiakadt Halsey, miután a kiadója azt mondta neki, hogy csak akkor adhat ki új dalokat, ha előtte “virális terjedést színlelnek a TikTokon”. 

Az énekesnő 2018-ban szerződött a Capitol Records kiadóval, most pedig a közösségi oldalán osztotta meg, hogy a kiadója addig visszatartja azt a dalt, amit ő már nagyon szeretne megmutatni, míg nem kezd el virálisan terjedni a TikTokon. 

https://www.tiktok.com/@halsey/video/7100595685912775979

“Bár nyolc éve dolgozom ebben a szakmában, és több mint 165 millió lemezt adtam el, a kiadó azt mondja, nem adhatom ki a dalt, amíg nem hamisítunk hozzá egy virális pillanatot” – mondja az énekesnő, akinek egyébként előző, Trent Reznorral és Atticus Ross-zsal készült lemeze kifejezetten sikeres lett. 

Egyébként ironikus módon pont ez a panaszkodó videó lett virális, amelyet azzal zár, hogy nem tetszik neki, hogy 2022-ben minden a marketing körül forog, és ebbe belefáradt. A kiadó egyébként válaszolt a videóra, azt írták, továbbra is megingathatatlan a hitük az énekesnőben. Halsey később a Twitteren is írt az esetről, azt mondta, hogy a dührohama után beszélt a kiadójával, akik elégedettek voltak azzal is, hogy a TikTokon a panaszkodása virálissá vált, de még mindig nem teljesen egyértelmű számára, hogy mikor adhatja ki végre a dalait. Azt mondta, hogy a dal már egy hónapja kész van, klip is készült hozzá, ezért a helyzet “duplán szar”. Arról is beszélt, hogy fogalma sincs mit tegyen, a rajongók pedig a Twitteren kérdezgetik tőle, mit tudnak ők tenni az ügy érdekében. 

Később azzal folytatta, hogy nem azzal van baja, hogy énekesnőként már TikTok-videókat is kell készítenie, hanem hogy ha azok a videók nem teljesítenek elég jól, akkor nem kap megjelenési dátumot, ez pedig szerinte nagyon rossz marketing stratégia. 

Forrás: Complex