A Spotify Discover Weekly az egyik legnépszerűbb lejátszási lista, ami hétfőként frissülve személyre szabott zenei választékot kínál a zenei streaming szolgáltató felhasználóinak. A cég korábban bejelentette, hogy lehetőséget biztosít a márkák számára, hogy az ingyenes modellben zenét hallgató felhasználóik számára megjelenjenek hirdetések a lejátszási listákban is. 

Az ilyen típusú hirdetés lényege, hogy a márka az üzenetét nem csak hagyományosan egy szpotban, hanem audió, videó és display felületeken is megoszthatja. A kampányok sikerében segítségre van a Spotify Streaming Intelligence szolgáltatás különféle adatokkal és insighttal, amely a felhasználók streaming szokásait veszi alapul. A segítségével a hirdetők egyedivé tehetik hirdetéseiket és üzeneteiket, hogy megfeleljenek közönségük igényeinek és gondolkodásmódjának a hallgatás kontextusa alapján.

Magyarországon a Httpoolon, a Spotify hivatalos értékesítési partnerén keresztül fedezhető fel a hirdetési lehetőség.