Gyakran felmerülhet a vloggerek és a márkák fejében a kérdés, hogy vajon még miket néz az, aki az ő videóikra is kíváncsi.
A Youtube szerint ez remek lehetőség arra, hogy jobban megismerjék a közönségüket, és ötleteket adjon, hogy milyen témákat lenne érdemes feldolgozni, vagy milyen formátumokban lehetne gondolkozni. A márkáknak és a vloggereknek pedig sokkal egyszerűbb lesz megfejteni, milyen kollaboráció működhet, és kikkel érdemes együtt dolgozniuk. Egyszerűbb lesz rácsatlakozni az aktuális trendekre, és meghatározni a stratégiát. A tervek szerint július 15-től a felhasználók 20 százalékánál jelenik meg a funkció, és folyamatosan vezetik be a többieknél az elkövetkezendő hetekben.
Ezzel egyidőben megújul az a statisztika is, amellyel azt lehet megnézni, hogy mennyire merülnek el a videóban, vagyis hányan nézik végig őket, ez szintén hasznos lehet azoknak, akik sikeresek szeretnének lenni a Youtube-világában.
Forrás: Social Media Today