Szinte lehetetlen, hogy ha valaki internetezik, néz tévét vagy úgy általánosában tisztában van a napi dolgokkal, ne akadt volna bele egyszer a rickrollozásba. Rickrolling a neve annak, ha valaki megad egy linket valamilyen témában, de az a vágyott információ helyett Rick Astley slágerére mutat, aki pedig rákattint, az jól meg lett rickrollozva.
Nagyjából 2007-ben indult a mém, mikor a 4chan fórumán valaki bedobta, hogy a linkről már elérhető a Grand Theft Auto IV első trailere, majd rákattintva mindenki Rick Astley slágerét láthatta. Ezután a rickrollozás az egyik legismertebb átveréssé vált, a céges levelezések egyik legkedveltebb fordulata lett. Most pedig a 34 éves sláger átlépte az egymilliárd megtekintést a Youtube-on.
Ráadásul a rickrollozás azóta sem csitul, április elsején rendre felbukkan millió helyen a dolog, Rick Astsley pedig ennek örül: