hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Szinte lehetetlen, hogy ha valaki internetezik, néz tévét vagy úgy általánosában tisztában van a napi dolgokkal, ne akadt volna bele egyszer a rickrollozásba. Rickrolling a neve annak, ha valaki megad egy linket valamilyen témában, de az a vágyott információ helyett Rick Astley slágerére mutat, aki pedig rákattint, az jól meg lett rickrollozva.

Nagyjából 2007-ben indult a mém, mikor a 4chan fórumán valaki bedobta, hogy a linkről már elérhető a Grand Theft Auto IV első trailere, majd rákattintva mindenki Rick Astley slágerét láthatta. Ezután a rickrollozás az egyik legismertebb átveréssé vált, a céges levelezések egyik legkedveltebb fordulata lett. Most pedig a 34 éves sláger átlépte az egymilliárd megtekintést a Youtube-on.

Ráadásul a rickrollozás azóta sem csitul, április elsején rendre felbukkan millió helyen a dolog, Rick Astsley pedig ennek örül: