Tavaly Harry herceg és Meghan Markle vágott bele a közösségi média influenszerségbe, most a trónörökös Vilmos, és felesége is Youtube-csatornát indított, és mostanra már 358 ezer feliratkozójuk van. 

Bár biztos izgalmasak lennének a “Mi van a táskámban?” vagy a napi bőrápolási rutin típusú videók, de mindenkit le kell lomboznunk, hogy első körben úgy tűnik, hogy nem ilyesmire kell számítani, és Katalin hercegné sem valószínű, hogy végigvezeti a nézőket a lakáson vagy megmutatja, milyen ebédet csomagol a gyerekeknek az iskolába. Inkább a jótékonysági és a közösségi munkájukról lehet majd többet megtudni, mint a második videójukból, amelyben Katalin beszélget a 4 éves, leukémán átesett, és emiatt az édesapjával és nővérével majdnem egy évig csak ablakon át találkozható Milával, aki egyébként nehezményezi, hogy a hercegné nem hercegnőruhában ül a telefon mellett. A videó után egyébként azonnal elkezdték a kommentelők Dianához hasonlítani Katalint. 

A szakértők szerint sem valószínű, hogy egy királyi valóságshow indulna, még úgy sem, hogy az első videóban Vilmos rejtelmesen figyelmezteti Katalint, hogy vigyázzon mit mond, mert mindent filmeznek. Viszont ez egy nagyon jó lehetőség arra, hogy növeljék a népszerűségüket, főleg ha rendszeresen lesz olyan tartalom, amire ráugorhatnak az újságok is, és így sokkal egyszerűbben irányíthatják mivel foglalkozzon velük kapcsolatban a sajtó.

Forrás: Forbes