A járvány alatt meglehetősen nehéz kitalálni, hogyan érdemes kommunikálni a cégeknek. Erre ad ötleteket a Twitter, ami szerint nagyon fontos, hogy a cégek ebben a helyzetben se álljanak le a közösségi média jelenléttel, csak éppen most nagyon oda kell figyelni, hogy mit és hogyan érdemes kommunikálni.
Azt kell észben tartani, hogy jelenleg egy világjárvány tombol, ezért a legfontosabb kérdés, hogy mire van szükség. Mi, az amit tudnia kell az embereknek, mit keresnek, mi segíthet nekik, hogy jobban alkalmazkodjanak a mostani helyzethez. Lehet, hogy vannak olyan dolgok, amik nagyon fontosak a cég vagy a márka életében, ugyanakkor most ezernyi más dolgon jár az emberek agya, nem biztos, hogy eljut hozzájuk az üzenet.
Egészen biztos, hogy mindenki üzletmenetében változásokat hoz a kialakult helyzet, de jelenleg ezek kommunikálása mellett a helyi közösségek támogatása is fontos, akár csak egy biztató vagy elismerő üzenettel. Fontos látni, hogy ahogy sokan otthonról dolgoznak, küzdenek a magánnyal, az izolációval, ezért jó ötlet lehet lehetőséget adni arra, hogy beszélgethessenek másokkal. A pozitív, segítő bejegyzések is sokat segítenek, amikben kreatív, a márkára jellemző módon emlékeztetik az embereket például a kézmosás fontosságára vagy hogy hogyan tudják kihozni a legtöbbet a helyzetből.
Ezen a linken egy nagyon hosszú lista található a jó ötletekből, amiből egészen biztosan bármelyik márka tud inspirálódni.