A Twitter angliai részlege kiadott egy elemzést arról, hogy a felhasználói aktivitások alapján mire lehet számítani az idei karácsonykor. A jelentés hasznos információkat tartalmaz márkák számára arra vonatkozóan, mihez érdemes nyúlni a kommunikációban.
Az egyik legfontosabb megállapítás, hogy az emberek várják a karácsonyt, és egész évben emlegették. Ez minden évben így van, de idén többet beszélnek róla, mint az elmúlt években. Az elemzés szerint ennek ellenére fel kell készülni arra, hogy sok országban talán nem tudnak együtt ünnepelni a családok a korlátozások miatt. Ennek ellenére az emberek szeretnének egy kis felüdülést, szeretnének ünnepelni, és fontosnak tartják a kapcsolatokat, ennek megfelelően rengeteg felhasználónál központi téma, hogyan lehet biztonságossá tenni az ünnepeket. A márkáknak pedig az a nagy kérdés, hogyan tudják összekötni a szeretteikkel az embereket annak ellenére, hogy talán fizikailag nem lehetnek együtt.
A világjárvány alatt felerősödött a közösségi szellem, sokan támogatják a helyi vállalkozásokat, hogy túléljenek, sokan a karácsonyi ajándékvásárlásukra szánt összeget is ilyen helyen szeretnék elkölteni, ezért fontos, hogy az online vásárlási lehetőség flottul működjön a kisebb vállalkozásoknál is.
Ehhez kapcsolódik, hogy a felhasználók jelentős része arról beszél, hogy idén kihagyná a zsúfolt boltokat, és a véget nem érő vásárlásokat nagy tömegben. A javaslat szerint érdemes lenne kibővített nyitvatartással várni a vásárlókat, hogy elkerülhessék a tömeget, illetve rendszeresen kommunikálni, milyen elővigyázatosságokat tesznek annak érdekében, hogy biztonságosan vásárolhassanak az üzleteikben.
Forrás: Twitter