Brand Bracket néven hirdetett versenyt a márkáknak a Twitter, hogy kiderüljön, melyikük az, aki a legjobban használja a platformot.
Kiválasztották azt a 16 globális márkát, akik szerintük úgy használják a közösségi oldalt, ahogyan azt kell, illetve a felhasználói visszajelzések szerint is ők a legerősebbek, akik meg tudják mutatni, hogy a Twitter nem csak arról szól, hogy a márkák kiírják az üzenetüket, hanem kétirányú a kommunikáció. Nézték az, hogy hol igazi és természetes az, ahogyan a márka és a felhasználók beszélgetnek, és akik egyszerűen nem pótolhatóak.
A felhasználók döntik el, hogy a sportversenyekhez hasonló összecsapásokban ki jut tovább, és hogy ki nyer majd a döntőben, hasonlóan ahhoz a bajnoksághoz, amikor a legjobb Super Bowl kampányokat díjazták.
A Twitter azt reméli, hogy ez a legjobbnak ítélt márkáknak extra forgalmat generál, ugyanis várhatóan olyanok is rátalálnak és átnézegetik a márka bejegyzéseit, akik eddig nem, ráadásul a versenyző márkák készülhetnek extra promócióval, kedvezményekkel, vagyis igazából csak nyerni lehet ezen a vetélkedőn, miközben azért el lehet lesni a nagy márkáktól egy-két ötletet.
Forrás: Social Media Today