A Twitter kiadott egy 45 oldalas “playbookot”, amely tulajdonképpen útmutató a különféle hirdetési formátumok és eszközök használatához, közzé tettek néhány esettanulmányt, és példákkal is szolgálnak arra vonatkozóan, milyen is egy jó kampány.
“Sok mindent figyelembe kell venni egy sikeres közösségi kampány tervezése és lebonyolítása során – elég ahhoz, hogy egy egész könyvet megtöltsön. Összegyűjtöttük legjobb adatainkat, tanulságainkat és tippjeinket saját marketingeseinktől, ügyfeleink sikerét segítő szakértőinktől, fiókmenedzsereinktől és kreatív csapatunktól, hogy létrehozzuk a Twitter-hirdetések sikerének egyablakos szolgáltatását.” – írja közleményében a közösségi oldal.
A könyvet bárki le tudja tölteni, az áttekintés és a közösségi oldal előnyeinek ismertetése után statisztikákat és megjegyzéseket lehet benne találni. Megismerteti a különféle hirdetési elemeket, és megmutatja, melyiket, mikor érdemes használni. Van benne egy halom példa és esettanulmány, és a bevált kreatív módszereket is ismerteti.
Az könyvet innen lehet letölteni.