Az egyik első dolog, amit Elon Musk tett, miután átvette az irányítást a Twitternél, az volt, hogy átdolgozta a jelvényrendszert, és bevezette a havi 8 dolláros, Magyarországon egyelőre nem elérhető Twitter Blue előfizetést (ami most már 11 dollár). A Blue jelenlegi verziója azonban csak felére csökkenti a hirdetéseket, de Musk a Twitteren azt írta, hogy lesz magasabb árú előfizetés, amely egyáltalán nem jelenít meg semmilyen reklámot.
Egyelőre nem világos, hogy mennyibe fog ez kerülni, de a vezérigazgató jelenleg nem elégedett a hirdetések működésével. Azt mondja, hogy „túl gyakoriak” és „túl nagyok”. A Twitter mindkét problémával foglalkozni fog az elkövetkező hetekben.
Vannak más tervek is a Twitter-élmény javítására. Például Musk azt is mondja, hogy jelenleg a legtöbb felhasználó lemarad a más országokban élő emberek „elképesztő tweetjeiről”. A nyelvi akadályt a legjobb tweetek fordítása és ajánlása fogja legyőzni más régiókból, feltehetően angolra fordítva.
Forrás: GSMArena