Nem tudhatjuk, hogy mi állt a Burger King briefjében, mikor a social media ügynökségükkel egyeztettek, mindenesetre rengeteg ember vitatkozik azon a Twitteren, hogy egy nagyon rosszul vagy egy zseniálisan sikerült kampányt tudnak maguk mögött, és a többség inkább a katasztrofális jelzőt használja. 

Nőnapra egy olyan threaddel készültek, ami arról szólt volna, hogy a vállalat célkitűzései között szerepel, hogy bátorítsák a nőket, hogy a vendéglátásban, azon belül is séfként helyezkedjenek el, hogy javítsák a nők arányát a saját éttermeikben, és meghirdettek egy olyan programot, amiben “a Burger King női alkalmazottai megvalósíthatjuk a kulináris álmaikat”. 

Csakhogy az egész bejelentését egy olyan bejegyzéssel kezdték, ami csak annyiból állt, hogy “A nő helye a konyhában van”. Természetesen azonnal csak ez a képernyőfotó kezdett el terjedni az interneten, a mondanivaló többi része, már nem sok embert érdekelt. 

Az elképzelés valószínűleg az volt, hogy egy ártalmas és szexista felütéssel megragadják az emberek figyelmét, aztán a elmondják az egyébként teljesen rendben lévő üzenetet, hogy az olvasó a végére egy kicsit kellemetlenül érezze magát, hogy az első mondat alapján ítélt. 

A bejegyzést azóta levették, de az eredeti képernyőfotóval tele van az internet, és vannak, akik azt mutatják be, hogy az egész mondanivaló akár egy tweetbe is befért volna anélkül, hogy a figyelemfelkeltő kezdőmondatról le kellett volna mondani. 

Forrás: Vice