A Twitter kiadott egy 45 oldalas “playbookot”, amely tulajdonképpen útmutató a különféle hirdetési formátumok és eszközök használatához, közzé tettek néhány esettanulmányt, és példákkal is szolgálnak arra vonatkozóan, milyen is egy jó kampány.
![](https://marketingmorzsak.hu/wp-content/uploads/claudio-schwarz-FMJAYeRwtDY-unsplash-4-1024x683.jpg)
“Sok mindent figyelembe kell venni egy sikeres közösségi kampány tervezése és lebonyolítása során – elég ahhoz, hogy egy egész könyvet megtöltsön. Összegyűjtöttük legjobb adatainkat, tanulságainkat és tippjeinket saját marketingeseinktől, ügyfeleink sikerét segítő szakértőinktől, fiókmenedzsereinktől és kreatív csapatunktól, hogy létrehozzuk a Twitter-hirdetések sikerének egyablakos szolgáltatását.” – írja közleményében a közösségi oldal.
A könyvet bárki le tudja tölteni, az áttekintés és a közösségi oldal előnyeinek ismertetése után statisztikákat és megjegyzéseket lehet benne találni. Megismerteti a különféle hirdetési elemeket, és megmutatja, melyiket, mikor érdemes használni. Van benne egy halom példa és esettanulmány, és a bevált kreatív módszereket is ismerteti.
Az könyvet innen lehet letölteni.