Amellett, hogy saját AR-eszközeit fejleszti, amely területen továbbra is vezető szerepet tölt be, a Snap fejlettebb avatar lehetőségeket is épít a népszerű Bitmoji platformon keresztül, amely 2007 óta lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy digitális hasonmásokat készítsenek magukról.
A legújabb fejlesztés ezen a területen a Bitmoji-divat, amelyre számos jól ismert márka jelentkezik, hogy létrehozzák termékeik digitális másolatait, amelyekbe aztán a felhasználók beöltöztethetik Bitmoji-karaktereiket.
A legújabb márka, amely erre regisztrált, a Carhartt, amely a Snappel együttműködve új Bitmoji-elemeket állított ki.
„A Carhartt legnépszerűbb férfi és női stílusai által ihletett új digitális kínálat lehetővé teszi a Snapchat és Bitmoji felhasználók számára, hogy hitelesen képviseljék magukat a digitális világban különféle termékeken és színeken keresztül. A digitális öltözékben megtalálható a márka ikonikus Detroit dzsekije, K87 rövid ujjú zsebpóló, Force Sweatshirt, BO1 Double Front Pants és Duck Bib Overall. ” – mondja a divatcég.
A Carhartt olyan cégekhez csatlakozik, mint az Adidas, a Converse, a Nike, a Jordan, a Crocs, a Levi’s , az American Eagle, az Off-White, a Vans, a Nickelodeon és a Ralph Lauren.
Forrás: Social Media Today