Úgy tűnik, az élő közvetítéses vásárlás nem egy globális műfaj, legalábbis a TikTok most úgy néz ki, hogy elengedi ezt Európában és az Egyesült Államokban.  A korai tesztek ugyanis nem igazán jártak átütő sikerrel.

A TikTok tavaly év vége óta teszteli az élő vásárlást az Egyesült Királyságban, tavaly decemberben az „On Trend” elnevezésű, több márkát érintő eseménnyel kezdve. De úgy tudni, hogy nem sokakat érdekelt, és ők sem nagyon vásároltak. A TikTok már azt tervezte, hogy Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban bevezeti a Shopot, és az Egyesült Államokban is még idén megjelenik, de most azt mondták a Financial Timesnak, hogy egyelőre csak az Egyesült Királyság a fő fókuszpont. 

Bár egyre több felhasználó vásárol termékeket az Instagramon, a TikTokon és a YouTube-on keresztül, és sok platformon próbálták működőképessé tenni az élő vásárlást, de ez idáig egyiknek sem sikerült.

Forrás: The Verge