A Spotify új felületet vezet be, amely a TikTok vagy Instagram hírfolyamhoz hasonlítható – jelentette be a vállalat szerdai Stream On eseményén. A változás hatással lesz arra, hogy a Spotify zenéit hogyan ajánlják a felhasználóknak azáltal, hogya szokásos albumlista helyett zenei videoklipeket és egyéb vizuális szempontokat jelenítenek meg.
A Spotify vezérigazgatója és alapítója, Daniel Ek a CBS-nek elmondta, hogy a frissítések egy „teljesen új” hírcsatornát tartalmaznak, hozzátéve, hogy azt „az alapoktól kezdve teljesen újratervezték”. Így folytatta: „Azt hiszem, látni fogják, hogy a Spotify életre kel. Sokkal több interaktív tartalmat adunk majd.”
A streaming platform albumborítói az alkalmazás feedjének tetején lesznek láthatók, de közvetlenül alattuk megjelenhet egy automatikusan elinduló podcast vagy zenei videó. A felhasználó kiválaszthatja a közzétett videót vagy podcastot, amely egy olyan oldalra viszi, amely kizárólag az adott szakasz köré épül fel.
A Spotify sajtóközleményében az új felületet „az egyik legnagyobb fejlesztésnek” nevezték, amely az alkalmazást érte a kezdetek óta, és „a művészek és a rajongók közötti mélyebb felfedezésre és értelmesebb kapcsolatokra épül”.
Forrás: Gizmondo